Treneres Ināras
programma
DIENU NO DIENAS

Četru gadu laikā vairāk nekā 600 sievietes ir uzlabojušas savas fiziskās spējas un pašsajūtu. Kļuvušas izturīgākas un lokanākas, nostiprinājušas muguras muskulatūru un vēderpresi, atbrīvojušās no sāpēm un arī dažiem liekiem kilogramiem.

Treneres Ināras
programma
DIENU NO DIENAS

Četru gadu laikā vairāk nekā 600 sievietes ir uzlabojušas savas fiziskās spējas un pašsajūtu. Kļuvušas izturīgākas un lokanākas, nostiprinājušas muguras muskulatūru un vēderpresi, atbrīvojušās no sāpēm un arī dažiem liekiem kilogramiem.


Treneres solījums! 
Ja vingrosiet vismaz 3 reizes nedēļā pēc Dienu no Dienas programmas, tad apsolu, ka pēc 3 nedēļām Jūsu pašsajūta būs uzlabojusies. Jūs sajutīsiet, ka augums kļuvis lokanāks, rokās un kājās ir vairāk spēka, palielinājusies arī izturība un būs stipri vieglāk uzkāpt 4 stāvā.
Treneres solījums!
Ja vingrosiet vismaz 3 reizes nedēļā pēc Dienu no Dienas programmas, tad apsolu, ka pēc 3 nedēļām Jūsu pašsajūta būs uzlabojusies. Jūs sajutīsiet, ka augums kļuvis lokanāks, rokās un kājās ir vairāk spēka, palielinājusies arī izturība un būs stipri vieglāk uzkāpt 4 stāvā.

Lielākie Vingrošanas Ieguvumi 
Vai zinājāt, ka vingrošana palīdz netikai justies, bet arī izskatīties jaunākai? Uzziniet zemāk kā vingrošanas nodarbības var Jums palīdzēt ikdienā:
Svara korekcija
Vingrošana atbilstošā slodzē palīdzēs uzturēt normālu ķermeņa svaru un atbrīvoties no liekajiem kilogramiem. Jūsu augums kļūs tvirtāks.
Kustību brīvība
Stiepšanās vingrojumi ir lielisks veids kā atbrīvoties no saspringuma plecos un muguras lejasdaļā. Vingrojot attīstās lokanība un palielinās kustību apjoms.
Pozitīvs noskaņojums
Vingrošanas laikā ķermenī izdalās endorfīns - mūsu laimes un prieka hormons, kas atbrīvo, nomierina prātu un samazina stresa līmeni visā ķermenī.
Īpaši izstrādāta zemas līdz vidējas slodzes vingrojumu programma
Neuztraucieties par savu sagatavotības līmeni! Nodarbības ir veidotas pēc pakāpenības principa, kas ļauj Jums sākt ar zemu slodzes līmeni vingrojot komfortablos apstākļos.
Lielākie Vingrošanas Ieguvumi 
Vai zinājāt, ka vingrošana palīdz ne tikai justies, bet arī izskatīties jaunākai? Regulāri vingrojot Jūs uzlabosiet savu pašsajūtu.
Svara korekcija
Vingrošana atbilstošā slodzē palīdzēs uzturēt normālu ķermeņa svaru un atbrīvoties no liekajiem kilogramiem. Jūsu augums kļūs tvirtāks.
Kustību brīvība
Stiepšanās vingrojumi ir lielisks veids kā atbrīvoties no saspringuma plecos un muguras lejasdaļā. Vingrojot attīstās lokanība un palielinās kustību apjoms.
Pozitīvs noskaņojums
Vingrošanas laikā ķermenī izdalās endorfīns - mūsu laimes un prieka hormons, kas atbrīvo, nomierina prātu un samazina stresa līmeni visā ķermenī.
It's time to make a change, for the better
Sign up for one of our yoga classes today to see just how much yoga can change your life into a more peaceful, joyful, and happy one. Click below to sign up for your first class!
Īpaši izstrādāta zemas līdz vidējas slodzes vingrojumu programma.
Neuztraucieties par savu sagatavotības līmeni! Nodarbības ir veidotas pēc pakāpenības principa, kas ļauj Jums sākt ar zemu slodzes līmeni vingrojot komfortablos apstākļos.
Pievienojieties grupai Dienu no Dienas!
Kopā ar sertificētu vingrošanas un nūjošanas treneri Ināru četru gadu laikā ir vingrojušas vairāk nekā 600 sievietes
No tām 11% vingroja vairāk nekā gadu, 25 % un 26 % vairāk nekā 3 vai 6 mēnešus un 38% mēnesi vai divus.

Pievienojieties grupai Dienu no Dienas!
Kopā ar sertificētu vingrošanas un nūjošanas treneri Ināru četru gadu laikā ir vingrojušas vairāk nekā 600 sievietes.
No tām 11% vingroja vairāk nekā gadu, 25 % un 26 % vairāk nekā 3 vai 6 mēnešus.

Jā, vēlos iegādāties vingrošanas abonementu!

Vai ir iespējams vingrot vēl izdevīgāk? 
1 Mēneša abonements par 29.99 eiro (34.99 eiro)

Zāles maksā daudzreiz dārgāk!

Jūsu rīcībā ir 12 jaunas video nodarbības mēnesī + plašs nodarbību klāsts no iepriekšējā perioda.
Visas nodarbības ir pieejamas Jums ērtos laikos!

  • Rīta vingrošanas nodarbības ar spēka vingrinājumiem;
  • Nodarbības locītavām, lielajām un dziļajām muskuļu grupām;
  • Vingrojumu kompleksi muguras veselībai;
  • Intervālu soļošana izturībai un enerģijai;
  • Piekļuve nodarbībām, kas atrodas Facebook grupā DIENU NO DIENAS;
  • ​Trenere vienmēr atbildēs uz Jūsu zvanu vai epastu ar jautājumiem (t.nr. 29455599 vai vingrounnujo@gmail.com)
Mūsu vingrotāju atsauksmes...

Klientu programmas vērtējums 4.7/5 (100+ atsauksmes)

Pateicoties vingrošanai es atguvos no mājsēdes!

Vēlos pateikt lielu paldies trenerei Inārai par speciālajām vingrošnas nodarbībām atsevisķām ķermeņa daļām. Strādājot no mājas biju iedzīvojusies muguras sāpēs. Man mugura sakumpa krūšu daļā un uzrāvās pleci. Atradu vairākas piemērotas nodarbības, kurām pateicoties izdevās uzlabot stāju un pašsajūtu. Pēc Ināras ieteikuma cenšos rītu sākt ar rīta vingrošnu.
Laura
Grāmatvede

Programma Dienu no Dienas ir piemērota tieši man.

Man patīk, ka vienas nodarbības laikā ir iespējams vingrot sev atbilstošā līmenī. Trenere vispirms paskaidro vienkāršāko un vieglāko vingrojuma variantu, pēc tam aicina pāriet uz nākamo līmeni. Ja sākumā nevarēju turēt līdzi, tad jau pēc pāris nedēļām man padevās tīri labi gan „mazais tiltiņš”, gan „presīte”. Patīk treneres balss un mierīgais nodarbības vadīšanas stils. Priekš manis - 100%.  
Baiba
Bērnudārza audzinātāja

Vērtīgi!

Dienu no Dienas katru nedēļu ir 3 jaunas nodarbības, kuras cenšos vingrot tiešsaistē kopā ar trenerīti. Tas mani motivē. Taču man ļoti patīk, ka varu jebkurā sev izdevīgā laikā paņemt un novingrot papildus video nodarbības, kas ļoti lielā klāstā ir pieejamas grupas dalībniecēm.

Īpaši man patīk intervālu soļošana, pateicoties tam, ka “soļoju” vismaz 2 reizes nedēļā, jūtu, ka esmu kļuvusi izturīgāka. Ļoti labas un pārdomātas ir nodarbības muguras veselībai. Kā trenere saka: „Ķermenis ir jāattīsta vispusīgi!” Tāpēc izmantoju pēc iespējas dažādākas nodarbības.

Regīna
Restorāna īpašniece

Vērtīgi ieteikumi

Treneres Ināras ieteikumi man palīdzēja izveidot savu individuālo treniņu plānu. Saprotu, ka pārāk zema slodzes nodarbības ir neefektīvas, bet pārāk liela slodze nodara kaitējumu veselībai un pašsajūtai. Iemācījos izprast sevi un savu ķermeni. Man TOPā ir Ināras vadītās rīta vingrošanas un spēka treniņi. Kad līst lietus, tad atveru telefonā intervālu soļošanu.

Patiešām superīgas nodarbības!

Dace Roze
Medicīnas māsa

Vērīgākais ieguldījums!

Tā kā es negribēju samierināties ar to, ka palieku stīva un man pastāvīgi kaut kur sāp, tad nolēmu pamēģināt un iegādājos vingrošanas programmu Dienu no Dienas. Reklāmā bija teikts, ka tā ir piemērota iesācējiem. Uz sporta zāli neeju, jo izjūtu diskomfortu, tāpēc vingrošana mājās, kad kāds tev stāsta un rāda kas jādara, man šķita piemērota. Vingroju jau gandrīz gadu un esmu apmierināta. Man šķiet, ka esmu izlaidusi tikai dažas nodarbības, tāpēc varu teikt, ka vingrošana mani padarīja par to cilvēku, kāda tagad esmu. Savos 57 gados patiešām jūtos labi.
Anna
Farmaceite

Programma Dienu no Dienas man radīja ieradumu vingrot

Treneres starojums un lieliskās nodarbības mani pieradināja vingrot regulāri. Bija sajūta, ka nevar pievilt trenerīti un tāpēc ir jātur līdzi. Patīkami bija, kad trenere piezvanīja un apjautājās, ko vēlos iegūt vingrojot un kādas ir vingrošanas līdzšinējā pieredze. Tas radīja uzticēšanos un esmu pateicīga par to. Vingroju regulāri un ar prieku!
Ilze
Personāla daļas vadītāja

Sāciet šodien! 
Šodien ir īstais laiks, kad sākt vingrot, jo labsajūta un veselība ir vissvarīgākais.

Visas tiesības rezervētas | SIA POMEREFIT | PRIVĀTUMA POLITIKA